Bedrijfsleven
Docenten uit de praktijk!
Voor het bedrijfsleven hebben we veel te bieden. Van 360 graden conflicthulp en –preventie tot en met vele trainingen en opleidingen.
Merlijn is al meer dan 25 jaar dé opleider als het gaat om conflicthantering en vaardigheidstrainingen.
Integraal conflictmanagement
Lees meer1-daagse Basis training Vertrouwenspersoon Integriteit
Integriteit op de werkvloer legt de basis voor vertrouwen. De VPI helpt deze basis te versterken door het geven van [...]
MfN-registratieblok: theorie en assessment
Dit blok is geheel gericht op de registratie-eisen van het MfN. In dit blok wordt onder andere aandacht besteed aan [...]
Focus op assessment
Deze intensieve training voor maximaal 6 personen geeft u de bagage om het assessment MfN-registermediator succesvol af te ronden.
4-daagse Basisopleiding tot Vertrouwenspersoon
Ongewenst gedrag in een organisatie zorgt voor een hoger ziekteverzuim en dus hoge kosten. Een goed opgeleide vertrouwenspersoon kan veel [...]
MfN-registratieblok: theorie en assessment – academici
Dit blok is geheel gericht op de registratie-eisen van het MfN. In dit blok wordt onder andere aandacht besteed aan [...]
2-daagse Basisopleiding voor vertrouwenspersonen
Ongewenst gedrag in een organisatie zorgt voor een hoger ziekteverzuim en dus hoge kosten. Een goed geïnformeerde vertrouwenspersoon kan veel [...]
Basisopleiding Mediation Tegenpartij of conflictpartner
In 6 dagen verwerft u de basisvaardigheden en technieken voor dit boeiende vak: Mediator. Daarna zijn er volop mogelijkheden voor [...]
Systemisch werken in teams
Samenwerkingsprocessen die dreigen vast te lopen zijn vaak vlot te trekken door interventies vanuit het systeemdenken. Focus tijdens de training: [...]
Toepassen van geweldloze / verbindende communicatie
Professionele communicatie is een eindeloos interessant gebied, waar nieuwe inzichten en technieken altijd welkom zijn. ‘Geweldloze Communicatie’, een concept van [...]
Effectief Communiceren met NLP
NLP biedt communicatietechnieken die meteen in de praktijk toepasbaar zijn. Bij effectief communiceren is o.a. vertrouwen en veiligheid een belangrijke [...]